دانلود فیلم جاده موریانه ها

جاده موریانه ها
بیشتر اوقات به آن اتوبان ها و جاده های پیچ در پیچی که مرا به خانه تو می رساند فکر می کنم . در آن سال ها دائم جاده ها در دست ساخت بود . نمی دانم اکنون که سال ها می گذرد ؛ آن جاده های خاکی و مار پیچ که مرا در متر مترِ خود به سوی تو دفن کرده اند ، درست شده اند یا نه . آن چشم انداز اتوبان هایی را به یاد می آورم که چون طلوع زیبا و بی همتای نا امیدی در قلب می درخشد. آن جاده هایی که گاهی یخ زده بودند و گاهی آفتابی جهنمی و ماشین هایی که تا کیلومترها در اتوبان توقف کرده اند . اکنون من در نور لزران چراغ های این اتوبان ها در نیمه شب دفن شده ام . این جاده ها در مغز من مسیر عبور موریانه ها شده اند .

78 دقیقه 522 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم جاده موریانه ها با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم جاده موریانه ها
◀️ معرفی فیلم جاده موریانه ها  در ویکی پدیا

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم  جاده موریانه ها

تیزر فیلم جاده موریانه ها
دانلود فیلم جاده موریانه ها
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0