دانلود فیلم درخت خاموش

درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیدا دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است.

--- 344 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم درخت خاموش با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم درخت خاموش

این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته شده است، درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیدا دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است. اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «درخت خاموش» عبارتند از: کارگردان: فایسال سویسال، تهیه کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلمبرداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبانفهم، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم درخت خاموش

 


تیزر فیلم درخت خاموش
دانلود فیلم درخت خاموش
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0