دانلود فیلم دسته دختران

دسته دختران
این فیلم راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدایی جنگ است و با بازسازی تصاویر زنده و مستند از نبرد خانه به خانه خرمشهر، اولین تصویر سینمایی با نگاه زنانه از آن مقاومت را خلق کرده‌است.

85 دقیقه 1400 7,038 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم دسته دختران با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم دسته دختران
◀️ معرفی فیلم دسته دختران در ویکی پدیا

دستهٔ دختران فیلمی ایرانی به کارگردانی منیر قیدی است که در سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ قیدی، میلاد اکبرنژاد و ابراهیم امین بوده‌است.

دستهٔ دختران اولین بار در ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم با نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان همراه بوده و در زمینهٔ نقض فیلم‌نامه مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

تهیه‌کننده دسته دختران: تصویر فرشته حسینی با نشان دادن علامت پیروزی ممنوع است

محمدرضا منصوری تهیه کننده فیلم دسته دختران در گفتگو با امیرعباس صباغ  در سینما معیار گفت:«اتهام ما این بود که وقتی تهیه کننده فیلم حزب اللهی نیست اصلا چرا باید سراغ ساخت چنین فیلمی با این موضوع رفت!

چرا تاریخ نمی خوانید که ببینید در هفته اول جنگ در سال ۵۹ که حدود ۱/۵ سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و ما هیچ خط کشی در جامعه نداشتیم چه زنانی رو به روی دشمن ایستادند! باید همه این زنان را با پوشش شبیه چادر نشان می دادیم؟! ما امروز عکس فرشته حسینی که انگشت اش را به نشانه پیروزی بالا برده نمی توانیم در سطح شهر نشان دهیم چون می گویند ممنوع است..

 

داستان فیلم دسته دختران

دوسال پس از انقلاب ایران در شرایطی که کشور هنوز در تلاطم است ارتش عراق به رهبری صدام حسین با تجهیزات کامل نظامی به جنوب حمله کرده و در حال پیشروی است. مردم به سختی مقاومت می‌کنند اما به دلیل کمبود سلاح و مهمات و نیروی تعلیم دیده، سقوط شهر نزدیک است.

عومل فیلم دسته دختران

بازیگران این فیلم نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، صدف عسکری، محمد صدیقی‌مهر، یاسین مسعودی و مهدی حسینی‌نیا هستند.

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم دسته دختران
  • سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

تیزر فیلم دسته دختران

تصاویر دسته دختران
دانلود فیلم دسته دختران
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0