دانلود فیلم زالاوا

زالاوا
«زالاوا» در دهه پنجاه شمسی می‌گذرد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

100 دقیقه 1400 10,399 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم زالاوا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم زالاوا
◀️ معرفی فیلم زالاوا در ویکی پدیا

زالاوا فیلمی به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام محصول سال ۱۳۹۹ است. پخش بین‌المللی این فیلم توسط کمپانی دانمارکی LevelK انجام می‌شود زالاوا نخستین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان بوده و نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام، و هدی زین‌العابدین از بازیگران این فیلم هستند.

ارسلان امیری کارگردان فیلم اظهار داشته که در ابتدا قصد داشته که فیلم خود را به زبان کُردی بسازد اما در سینمای ایران پیدا کردن سرمایه برای فیلمی به زبان کُردی که پروداکشن آسانی ندارد، بسیار سخت است؛ بنابراین، ابتدا زبان فیلم به فارسی تغییر داده شد و در نهایت فیلم به دو زبان فارسی و کُردی ساخته شده‌است

جوایز فیلم زالاوا

این فیلم سینمایی که برنده دو جایزه فیپرشی و هفته منتقدان جشنواره ونیز و برنده سه سیمرغ بلورین از سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر شده است، در آستانه‌ اکران قرار دارد. وریا رحیمی‌سام سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد و نوید پورفرج ضمن نامزدی دریافت سیمرغ بلورین برای نقش اصلی مرد، جایزه بهترین بازیگری جشنواره دهوک را از آن خود کرد.

«زالاوا» میهمان جشنواره وحشت لیسبون

«زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری در بخش مسابقه‌ی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های وحشت لیسبون (MotelX) پذیرفته‌ شد.

رقابت «زالاوا» در فرانسه و تقدیر در بلژیک
مراسم اختتامیه چهلمین دوره این جشنواره ژانر، شامگاه ۲۰ شهریور ماه در شهر بروکسل بلژیک برگزار شد و «زالاوا» در بخش فیلم‌های نوظهور این جشنواره، مورد تقدیر ویژه‌ی هیئت داوران قرار گرفت.
داستان فیلم زالاوا

داستان زالاوا در اواخر دههٔ ۱۳۵۰ خورشیدی روی می‌دهد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم زالاوا

 


تصاوبر فیلم زالاوا

 


تیزر فیلم زاوالا

دانلود فیلم زالاوا
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0