✅  دانلود قانونی فیلم ساعت ۶ صبح  با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم ساعت ۶ صبح  
◀️ معرفی فیلم ساعت ۶ صبح  در ویکی پدیا

مهران مدیری برای فیلمی با نام «ساعت ۶ صبح» متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است.

آخرین فیلمی که مدیری در سینما کارگردانی کرده، «ساعت ۵ عصر» بود که سال ۱۳۹۵ ساخته شد. او در این سال‌ها بیشتر در عرصه بازیگری مشغول بود و تجربه‌های متفاوتی را از جمله بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی پشت سر گذاشت.

اواخر سال گذشته در سایت سازمان سینمایی، پرونده‌ای در بخش نوبت‌های دریافت پروانه ساخت برای فیلمی به نام «بن‌بست» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی ثبت شده بود و چند روز قبل درخواست دیگری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خود مدیری برای ساخت فیلم «ساعت ۶ صبح» ثبت شده است.

نام این فیلم برای خیلی از تماشاگرانی که گفت‌وگوهایی را درباره این هنرمند دنبال کرده‌اند، یادآور خاطراتی که است که خودش یا همکارانش از مصائب صبح زود بیدار شدن او تعریف کرده‌اند.

مدیری در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

یک گزارش از دلیل حذف «ساعت ۶ صبح» از جشنواره فجر

تازه ترین ساخته سینمایی  مهران مدیری با نام «ساعت ۶ صبح» امسال نتوانست به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند.این در حالی‌ست که درباره دلایل پذیرفته نشدن فیلم مدیری گفته می‌شود مهران مدیری چهره سینمایی نیست، یا جشنواره جای سلبریتی بازی نیست و یا فیلم مدیری فیلم گیشه است و یا « ساعت ۶ صبح »کیفیت حضور در جشنواره ندارد.

جوایز فیلم ساعت ۶ صبح

 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


زمان  اکران در سینما فیلم ساعت ۶ صبح
هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم ساعت ۶ صبح  

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم ساعت ۶ صبح  

تیزر فیلم ساعت ۶ صبح  

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

دانلود فیلم ساعت ۶ صبح
پشتیبانی
دیدگاه 0