✅  دانلود قانونی فیلم طعم پاستا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم طعم پاستا
◀️ معرفی فیلم طعم پاستا در ویکی پدیا

پیش تولید فیلم سینمایی “طعم پاستا” با دریافت پروانه ساخت از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ کلید خواهد خورد.

یاسر نیکخواه آزاد نویسنده و کارگردان این پروژه با اعلام این موضوع اظهار داشت این فیلم در مورد فراز و نشیب زندگی یک جوان شهرستانی دانشجوی تئاتر در تهران است.
وی افزود: در این فیلم نود دقیقه ای تلاش شده با نگاهی خاص و ویژه امید و آرزوهای بر باد رفته جوانانی که برای هنرپیشه شدن به تهران می‌آیند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند و حتی تا پای مرگ هم می روند به تصویر کشیده شود.
به گفته‌ی وی؛ در این فیلم علاوه بر حامد وکیلی ، حسن خوانساری و عطاالله مرادی بازی خواهند کرد و احتمالا جعفر دهقان هم به جمع بازیگران آن افزوده خواهد شد.
تهیه کنندگی این فیلم را رضا دانش پژوه برعهده خواهد داشت.ر

 

داستان فیلم طعم پاستا

 

بازیگران فیلم طعم پاستا

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم طعم پاستا

تیزر فیلم طعم پاستا
دانلود فیلم طعم پاستا
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0