دانلود فیلم مرد نامرئی

The Invisible Man
سیسیلیا کاس در رابطه ای خشن با شوهر فیزیکدان خود، آدریان گریفین گیر افتاده ولی یک شب با دیازپام او را بیهوش کرده و با کمک خواهرش، امیلی، فرار می‌کند. سیسیلیا پیش دوست دوران کودکی خود، کارآگاه جیمز لنیز و دختر نوجوانش، سیدنی، مخفی می‌شود. در ظاهر آدریان خودکشی می‌کند و در وصیت نامه اش ۵میلیون دلار برای سیسیلیا به جای می‌گذارد تا توسط برادرش، تام، به او برسد. سیسیلیا بعد از چند اتفاق عجیب، حس می‌کند کس دیگری در خانه هست و به جیمز زنگ می‌زند؛ ولی او می‌گوید که این تصورات بخاطر آسیب‌های روحی او است. سیسیلیا در طول مصاحبه کاریش، متوجه می‌شود که محتویات رزومه کاریش گم شده و غش می‌کند. دکتر می‌گوید که سطح بالایی از دیازپام در بدن او پیدا شده‌است. در حمام، سیسیلیا بطری را پیدا می‌کند که با آن آدریان را بیهوش کرد.

100 دقیقه 2020 422 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مرد نامرئی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مرد نامرئی
◀️ معرفی فیلم مرد نامرئی در ویکی پدیا

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مرد نامرئی

۹ مهر ۹۹


تیزر فیلم مرد نامرئی
دانلود فیلم مرد نامرئی
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 پشتیبانی تلگرام: @Srmweb شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555
دیدگاه 1

  • محمدتقی - 30 سپتامبر, 2020

    سلام
    چرا تریلر فیلم ها رو نمیذارید؟