دانلود فیلم مسخ نرگس

ین فیلم درباره یک خانم هنرمند اسپانیایی است که برای کاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس آمده است اما بر اساس یک اتفاق، قایق تفریحی او دچار سانحه می‌شود و او سر از بوشهر در می‌آورد.

--- 1,345 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مسخ نرگس با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مسخ نرگس

◀️ معرفی فیلم مسخ نرگس در ویکی پدیا
داستان فیلم مسخ نرگس

داستان این فیلم مرتبط با یکی از مسائل راهبردی است که باید به آن ورود می‌کردیم. قصه این فیلم که با همکاری هنرمندان ایران و اسپانیا مقابل دوربین رفته است، تماماً ً در شهر بوشهر می‌گذرد. این فیلم درباره یک خانم هنرمند اسپانیایی است که برای کاری به کشورهای حاشیه خلیج فارس آمده است اما بر اساس یک اتفاق، قایق تفریحی او دچار سانحه می‌شود و او سر از بوشهر در می‌آورد. داستان اصلی فیلم از همین مرحله آغاز می‌شود و این هنرمند در شهر بوشهر، گام به گام در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که جذب آئین‌ها و اصالت‌های ارزشی و اخلاقی سرزمین ما می‌شود.

عوامل فیلم مسخ نرگس

تهیه‌کننده این فیلم مؤسسه نگار فیلم تبیان است و طبق قانون آقای سعید شرفی‌کیا را که دارای کارت تهیه‌کنندگی هستند، به‌عنوان نماینده اجرایی مؤسسه معرفی کرده‌ایم. آقای شرفی‌کیا از مدیران تولید باسابقه سینمای ایران است که ۳۰ سال پیش در «ایوب پیامبر» مدیر تولید بوده و حالا از سوی مؤسسه برای کارهای اجرایی این پروژه معرفی شده است. مؤسسات سینمایی به لحاظ حقوقی می‌توانند به‌عنوان تهیه‌کننده فعالیت کنند اما باید فردی را که کارت تهیه‌کنندگی دارد به عنوان نماینده خود معرفی کند.

حسینی چند روزی جلوی دوربین این فیلم رفت ، اما به دلیل مشکلات و اختلاف نظراتی که با کارگردان و برخی عوامل فنی پیدا کرد از ادامه کار انصراف داد.

کناره‌گیری شهاب حسینی اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد. با انصراف او از این پروژه، تغییراتی در کاراکتری که حسینی آن را بازی می‌کرد ایجاد شد و جمشید هاشم‌پور جایگزین این بازیگر شد. با این جابه جایی کارگردان مجبور به تکرار تمام پلان هایی شهاب حسینی شد.

نقش اصلی این فیلم را جمشید هاشم‌پور ایفا خواهد کرد، در کنار ایشان بهناز جعفری، پدرام شریفی و مجید نوروزی حضور دارند و دو بازیگر اسپانیایی هم در فیلم داریم. جمشید هاشم‌پور در این فیلم نقش یک ناخدا را ایفا می‌کند که حرفه‌اش لنج‌سازی به‌عنوانی یکی از حرفه‌های اصیل و دیرینه مردمان جنوب است. برای احیای این تمدن شخصیتی را به‌عنوان نماد مردم بوشهر در فیلم داریم که جمشید هاشم‌پور ایفای نقش او را برعهده دارد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مسخ نرگس

بزودی


تیزر فیلم مسخ نرگس

تصاویر فیلم مسخ نرگس
دانلود فیلم مسخ نرگس
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0