✅  دانلود قانونی فیلم چشمها با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم چشمها 
◀️ معرفی  فیلم چشمها در ویکی پدیا

بهمن فرمان‌آرا، کارگردان سینمای ایران که این روزها مشغول پیش‌تولید فیلم جدیدش با نام «چشم‌ها» براساس رمان بزرگ علوی است. ۱۶ مهر  ۱۴۰۱

توئیتی از عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی منتشر شده است که در آن از دیدارش با بهمن فرمان آرا کارگردان سینما نوشت و این کارگردان نیز در پی انتشار این مطلب در فضای مجازی، فیلمی را منتشر کرد و توضیحاتی داد.

در بخشی از فیلمی که منتشر شده، کارگردان «خانه روی آب» گفته است:« در ماه‌های اخیر از طریق رسانه‌ها شاید شنیده باشید که مشغول پیش تولید فیلم جدیدم با نام «چشم‌ها» براساس رمان بزرگ علوی هستم. چون روایت این رمان در سال ۱۳۲۰ می‌گذرد، ما احتیاج داشتیم برای فیلمبرداری در مکان‌های تاریخی از میراث فرهنگی اجازه بگیریم. من رفتم اجازه این کار را بگیرم.

نامه یک خطی و لیست ۶۰ تا ۷۰ مکان‌ و فضای که زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است، را بُردم. این ملاقات فقط برای مجوز انجام این کار بوده است و هیچ موضوع دیگری در آن مطرح نبود.

موقعی که می‌بینم با این سرعت پُست گذاشته می‌شود، مثل اینکه من آمدم چیزی درخواست کنم. در حالیکه من تا الان که ۸۱ سالم، رانتی از جایی نگرفته ام.»

جوایز فیلم چشمها

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی  فیلم چشمها

تصاویر فیلم چشمها

تیزر فیلم چشمها
دانلود فیلم چشمها
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0