دانلود قسمت اول سریال خسوف

خسوف
امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...

60 دقیقه 2,574 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت اول سریال خسوف با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال خسوف
◀️ معرفی سریال خسوف در ویکی پدیا

خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

به گفته ی مازیار میری داستان سریال خسوف ژانری اجتماعی است .

این سریال قصه‌ای خانوادگی و عاشقانه دارد و به نوعی دارای داستانی جوان‌پسندانه است. درحال حاضر تولید فصل اول این مجموعه به پایان رسیده و هم اکنون مشغول نگارش قسمت های پایانی فصل دوم هستیم.

تیرماه ۱۴۰۰ شمسی فضل اللهی بازیگر این سریال  گفت که پروژه به دلیل شیوع کرونا فعلا متوقف شده است.

درخشش بازیگران نوظهور در سریال خسوف 

به جز ظهور استعدادهای جدید و جوان که می‌تواند برگ برنده این سریال باشد و قصه ملتهب خانوادگی که از تعلیق ذاتی برخوردار است باید لوکیشن و بافت جغرافیایی متنوع سریال را هم به امتیازهای احتمالی اثر اضافه کرد که جذابیت‌های خاصی به همراه دارد. بخش‌هایی از قصه در استانبول می‌گذرد که هم بر تنوع و تعدد لوکیشن افزوده و هم بیانگر این است که با داستانی آپارتمانی در فضای محدود و بسته مواجه نیستم. فعلا با تیزری که از سریال «خسوف» منتشر شده می‌توان ردپای یک سریال تماشایی و پرمخاطب را دید. ضمن این‌که چهره‌های جدید و تازه‌نفس بازیگر در آن بر کنجکاوی مخاطب می‌افزاید و روح تازه‌ای بر مجموعه حاکم می‌کند. به نظر می‌رسد مازیار میری با پشتوانه و تجربه‌هایی که در سریال‌سازی دارد حالا در فضای بازتر نمایش خانگی می‌تواند خلاقانه‌تر عمل کند و همه این نشانه‌ها می‌تواند نویدبخش سریالی دیدنی باشد.

داستان سریال خسوف 

امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و …

بازیگران سریال خسوف 

در این سریال که چندین جوان نوظهور را به عرصه بازیگری معرفی کرده امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسرا پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خوانندگی محسن چاوشی برای سریال خسوف

آهنگسازی و خوانندگی تیتراژ سریال خسوف توسط محسن چاووشی انجام شده است.

سریال خسوف چند قسمت است؟

هنوز تعداد قسمتهای دقیق این سریال مشخص نیست اما طبق شنیده ها سریال خسوف در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید شده است.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت اول سریال خسوف

ساعت ۸ صبح ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰


تیزر قسمت اول سریال خسوف

تصاویر سریال خسوف
دانلود قسمت اول سریال خسوف
پشتیبانی
شماره پشتیبانی: 02191079979 تلگرام: @Srmweb
دیدگاه 0