✅  دانلود قانونی قسمت اول سریال ماه رخسار  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبارسریال ماه رخسار
◀️معرفی سریال ماه رخسار در ویکی پدیا

مصطفی کیایی و عزیز الله حمید نژاد کارگردان های باسابقه سینما و تلوزیون درصدد ساخت سریالی مشترک قرار دارند که کیایی در سمت تهیه کننده و حمیدنژاد در سمت کارگردان در این پروژه فعالیت خواهند کرد
این سریال که در دوران قاجار روایت می‌شود موضوعی را درباره ناصرالدین شاه و اطرافیانش روایت می‌کند و نام این سریال”ماه رخسار”می باشد.

برای این سریال با بازیگران شاخصی مذاکره نهایی انجام شده است که طبق معمول محسن کیایی در این کار حضور داشته و از بقیه بازیگران این سریال می توان به هدیه تهرانی، سحر دولتشاهی، حسام منظور و مانی حقیقی در یکی از نقشهای اصلی اشاره کرد.

 

مصطفی کیایی کارگردان صاحب نام سینمای ایران که سابقه ساخت فیلم هایی چون چهارراه استانبول،مطرب و سریال همگناه را دارد قصد دارد سریالی را در ترکیه جلوی دوربین ببرد و از بازیگرانی چون سحر دولتشاهی،پرویز پرستویی و برادرش محسن کیایی استفاده کند.این کارگردان که قصد داشت سریالی را به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد که حول محور ناصرالدین شاه میگذشت را تهیه کند،فعلا قصد دارد اول این پروژه را به کارگردانی خودش جلوی دوربین ببرد و سپس به سراغ سریال “ماه رخسار “برود که بازیگرانش را در چند پست قبل معرفی کردیم که البته ممکن است تغییرات جزئی کند و ممکن است نکند.

 


زمان پخش سریال ماه رخسار در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی 

مشخص نیست


تیزر سریال ماه رخسار

تصاویر سریال ماه رخسار
دانلود قسمت اول سریال ماه رخسار
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09357896697
دیدگاه 0