دانلود قسمت اول سریال هفت

هفت
داستان این سریال درمورد 7 دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد

60 دقیقه 2,325 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت اول سریال هفت با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار قسمت اول سریال هفت
◀️ معرفی سریال هفت در ویکی پدیا

سریال «هفت» از سال ۱۳۹۹ تولیدش را آغاز کرد و خرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و حالا پس از دو سال قرار است از مرداد ماه توسط پلتفرم تماشاخونه منتشر شود. کیارش اسدی‌زاده به ایسنا گفته که برخلاف انتظارش، سریال با کمترین میزان ممیزی منتشر خواهد شد.

اسدی‌زاده پیش از «هفت»، سریال «کرگدن» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده بود و «هفت» دومین سریال او در این فضا به حساب می‌آید.

داستان  سریال هفت

داستان این سریال درمورد ۷ دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد.

بازیگران سریال هفت

نیکی کریمی، نازنین بیاتی، هانیه توسلی، حدیث میرامینی، مینا ساداتی، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، امیر جعفری، مهدی هاشمی و علی مصفا از بازیگران این مجموعه هستند.

سریال هفت چند قسمت است؟

این سریال قرار بود در آغاز ۷ اپیزود باشد، اما در نهایت در ۱۵ قسمت تولید شده است.


زمان پخش نسخه دانلود قانونی قسمت اول  سریال هفت

سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه | ساعت ۷ صبح


تصاویر سریال هفت

تیزر سریال هفت
دانلود قسمت اول سریال هفت
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایی
دیدگاه 1