دانلود قسمت دوم سریال شهرک کلیله دمنه

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می خرند. "

--- 707 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت دوم سریال شهرک کلیله دمنه با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبارسریال شهرک کلیله دمنه
◀️معرفی سریال شهرک کلیله دمنه در ویکی پدیا

بزرگ‌ترین سریال عروسکی ساخت ایران با بیشتر از ۵۰ شخصیت جدید، در بخش خصوصی تولید و آماده پخش شد. این سریال عروسکی با نام «شهرک کلیله و دمنه» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی، از جمعه ۳۰ اردیبهشت به صورت اختصاصی در پلتفرم شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

مدرسه موشها، الو الو من جوجوام، شهر موشها، خونه مادر بزرگه، قصه های تا به تا، نام برنامه های عروسکی خاطره انگیزی برای کودکان مخصوصا دهه شصتیها است. اگر تمام این سریال های نمایشی عروسکی را کامل ندیده اید، قطعا از هر کدام از این سریال ها قسمت هایی را مشاهده کرده اید. سرکار خانم مرضیه برومند یکی از کارگردانان موفق کشورمان هستند که نقش بسیار بزرگی در ساخت اینگونه سریال ها و فیلم های عروسکی دارند. سریال هایی که تاثیر زیادی در پرورش و گذراندن اوقات کودکان داشته و بسیار نوستالژیک هستند. حالا خانم مرضیه برومند برای سریال عروسکی دیگری قدم به میدان گذاشته اند و بی شک این سریال هم یکی از به یادمانی ترین کارهای ایشان خواهد بود.

✅ داستان سریال شهرک کلیله دمنه

در خلاصه داستان سریال عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» آمده است:

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می خرند. “

 

✅ بازیگران سریال شهرک کلیله دمنه

علی اعتصامی‌فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور، هانی حسینی و محمد اعلمی، بازی‌دهندگان عروسک‌های «شهرک کلیله و دمنه» هستند.

همچنین آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق، مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی‌مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه‌پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آن الی شکوری، سعید موسوی‌راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند، گویندگان این سریال هستند.

 


زمان پخش سریال شهرک کلیله دمنه در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی 

بهار ۱۴۰۱


تیزر سریال شهرک کلیله دمنه

تصاویر سریال شهرک کلیله دمنه
دانلود قسمت دوم سریال شهرک کلیله دمنه
پشتیبانی
دیدگاه 0