دانلود قسمت دوم سریال پیکولو

پیکولو جزیره‌ای جادویی است که موجودات عجیب و متنوعی در آن زندگی می‌کنند. هر کدام از این موجودات جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. جزیره پیکولو هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد و هر بار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند.. پیکی از گذشته‌ی خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود. آن ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

--- 299 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال پیکولو  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال پیکولو  
◀️ معرفی سریال پیکولو  در ویکی پدیا

سریال پیکولو به کارگردانی علی احمدی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال پیکولو  

تصاویر سریال پیکولو  

 


تیزر سریال پیکولو  
دانلود قسمت دوم سریال پیکولو
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0