دانلود قسمت سوم سریال خون خورده

خون خورده
khon khorde
داستان از تهران ۱۳۹۴ آغاز می شود و در یک حرکت دایره‌وار در تاریخ ایران دور می‌زند. یک دانشجوی زبان عربی که شغل پدری‌اش را برای قرآن خواندن بر مزار درگذشتگان ادامه می‌دهد، سفارشی دارد برای پنج برادر، پنج سنگ قبر که صاحبان‌شان هر یک به گونه‌ای عجیب در گوشه از تاریخ، از میان رفته‌اند. محسن مفتاح دانشجویی است که با نشستن کنار قبر هر یک از این پنج برادر، ما را به قصه‌ای می‌برد که به مرگ او انجامیده است. قصه‌هایی که سال ۶۰ خورشیدی آغاز می‌شود...

60 دقیقه 445 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت سوم سریال خون خورده با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال خون خورده
◀️ معرفی سریال خون خورده در ویکی پدیا

داستان سریال خون خورده برگرفته از یک رمان معروف ایرانی

?آغاز پیش‌تولید سریال خون‌خورده
.
?خون‌خورده رمانی از ذرات معلق در تاریخ
.
?این رمان روایتی است از انسان ، روایتی که گرچه مرگ در همه صفحات آن حضور دارد؛ زمان و تاریخ را در رفت و برگشت مداومش بین امروز و دیروز، به بازی می‌گیرد.
.

?این رمان، از تهران ۱۳۹۴ آغاز می شود و در یک حرکت دایره‌وار در تاریخ ایران دور می‌زند. یک دانشجوی زبان عربی که شغل پدری‌اش را برای قرآن خواندن بر مزار درگذشتگان ادامه می‌دهد، سفارشی دارد برای پنج برادر، پنج سنگ قبر که صاحبان‌شان هر یک به گونه‌ای عجیب در گوشه از تاریخ، از میان رفته‌اند. محسن مفتاح دانشجویی است که با نشستن کنار قبر هر یک از این پنج برادر، ما را به قصه‌ای می‌برد که به مرگ او انجامیده است. قصه‌هایی که سال ۶۰ خورشیدی آغاز می‌شود.
.
?در کنار این پنج روایت، روایتی ششمی هم وجود دارد، قصه روح خبیث بالدار که به همراه روح شاعر جوان آزادی خواه، در داستان‌های نویسنده حضور پررنگی دارند و شاهدان خاموش تاریخ‌اند.  روح خبیث خالدار، جنگجویی است در سپاه صلاح‌الدین ایوبی، در میانه جنگ‌های صلیبی، سربازی متمرد، نواده منصور نوح سامانی که صلاح‌الدین در روز فتح بیت‌المقدس، حکم به مرگ او می‌دهد.
.
?خون‌خورده را می توان رمان تاریخی دانست اما قبل از تاریخ، این رمان اجتماعی است، نویسنده از دل جنگ قصه‌هایی را بیرون کشیده است که هیچ تاریخ‌نگاری به آن نمی‌پردازد، قصه‌ای از دل زندگی، از دل مردمی که جنگ را با مغز استخوان درک کردند و رنج کشیدند.
.
✒نویسنده با بازگو کردن، شاخه‌هایی از تاریخ که بیرون مانده‌اند، به ریشه‌هایی سر می‌زند که شجاعت گفتنش در زبان و بیان کمتر تاریخ‌نگاری به چشم آمده است… خون‌خورده، داستانی است از ذرات معلق در تاریخ، ذراتی که حتی غبار بودن‌شان در تاریکی تاریخ به چشم نمی‌آید اما اهمیت دارد.(/ایرنا)

?پیش‌تولید سریال خون‌خورده به‌تازگی شروع شده است.
فیلمنامه‌ی سریال خون‌خورده توسط مهدی یزدانی‌خرم، طلا معتضدی و کریم نیکونظر نوشته شده است. کارگردانی این سریال به‌عهده‌ی مهدی جعفری است و تهیه‌کنندگی آن را علی سرتیپی بر عهده دارد.
.

بازیگران سریال خون خورده

تاکنون اسامی بازیگران این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است اما شنیده ها حاکی از بازی امیر جدیدی در این مجموعه است.

تعداد قسمت های سریال خون خورده

سریال خون خورده چند قسمت است؟

هنوز اخباری مبنی بر تعداد قسمتهای این سریال اعلام نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سریال خون خورده با ما همراه باشید.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت سوم سریال خون خورده

پاییز  ۱۴۰۰


تیزر قسمت سوم سریال خون خورده

تصاویر سریال خون خورده
دانلود قسمت سوم سریال خون خورده
پشتیبانی
دیدگاه 0