دانلود قسمت نهم سریال مهمونی

مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور شبکه نمایش خانگی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای است.

--- 1,021 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال مهمونی با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال مهمونی
◀️ معرفی سریال مهمونی  در ویکی پدیا

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادای است که در نوروز ۱۴۰۱ از شبکهٔ نماوا پخش شد.

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی خواهد شد. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند

علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به عنوان بازیگران تازه‌ترین اثر ايرج طهماسب معرفى شدند.
هوتن شكيبا، كاظم سياحى، سهيل مستجابيان، الى امامى، امير اديب، نازنين شعبانى به عنوان صداپيشگان تازه‌ترین اثر ايرج طهماسب معرفى شدند.

 

ساختار برنامه

مهمونی یک مجموعه عروسکی در ژانر گفتگو محور با مجری‌گری و کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادای است که در نوروز ۱۴۰۱ از نماوا در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

عدم حضور شخصیت‌های کلاه قرمزی

به گفته ایرج طهماسب، مالکیت تمامی شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و هیچ‌یک از شخصیت‌های این مجموعه در مهمونی حضور نخواهد داشت. همچنین حمید جبلی که پیش از این در اکثر آثار طهماسب حضور یافته در این برنامه حضور ندارد.با این حال تعدادی از صداپیشگان، عروسک‌گردانان و به خصوص عروسک ساز شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی (مرضیه محبوب) در مهمونی به ایفای نقش می‌پردازند.

در این قسمت از مهمونی، مهرداد صدیقیان مهمان آقای طهماسب و عروسک ها است و …
تیزر سریال مهمونی
دانلود قسمت نهم سریال مهمونی
پشتیبانی
دیدگاه 0