✅  دانلود قانونی قسمت نهم فصل دوم سریال ملکه گدایان با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال ملکه گدایان
◀️ معرفی سریال ملکه گدایان در ویکی پدیا

بازیگران سریال ملکه گدایان

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند. رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق از دیگر بازیگران سریال ملکه گدایان هستند.

خوانندگی روزبه بمانی برای سریال ملکه گدایان

در آستانه پخش قسمت نخست این سریال ترانه ی «علاج» با صدای روزبه بمانی به عنوان تیتراژ پایانی سریال منتشر شد. بنابراین باید دید فرزاد فرزین که در سریال مانکن هم بازیگر و هم خواننده ی این سریال بود در ملکه گدایان فقط بازیگر است یا اینکه همراه با روزبه بمانی در قسمت های آینده شاهد پخش ترانه های اختصاصی برای این سریال هستیم.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت نهم فصل دوم سریال ملکه گدایان
۰۶٫۰۵٫۱۴۰۰

تصاویر سریال ملکه گدایان

 

 


تیزر قسمت نهم فصل دوم سریال ملکه گدایان
دانلود قسمت نهم فصل دوم ملکه گدایان
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0