✅  دانلود قانونی قسمت هفتم راز بقا با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال راز بقا

◀️ معرفی سریال راز بقا در ویکی پدیا

یکی از اولین سریال‌های کمدی نمایش خانگی که در سال ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد، مجموعه «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی است. این مجموعه به نویسندگی امیر وفایی که اولین تجربه حضور آقاخانی در رسانه نمایش خانگی را رقم زده، قرار است نوروز در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شود. با توجه به سابقه همکاری موفقیت‌آمیز آقاخانی و وفایی در سریال «نون خ» و همچنین چهره‌هایی که در مجموعه «راز بقا» ایفای نقش کرده‌اند، این سریال یکی از آثار کنجکاوی‌برانگیز نمایش خانگی در سال جدید خواهد بود.

همکاری تازه آقاخانی و امیر وفایی سعید آقاخانی و امیر وفایی پیش از «راز بقا» در سریال «شب عید» محصول سال ۹۶ و «نون خ» با یکدیگر سابقه همکاری داشته‌اند. این همکاری در هر سه فصل «نون خ» نتیجه موفقیت‌آمیزی داشت. وفایی با نگارش قصه‌ای جذاب که می‌توانست در فصل‌های بعدی ادامه پیدا کند و طراحی شخصیت‌های محبوب و بامزه، موفق شد رضایت مخاطبان را جلب کند.

حضور بهرام افشاری و حسن معجونی همان طور که اشاره کردیم «راز بقا» در سکوت خبری ساخته شد و اخبار رسمی از جزئیات قصه و بازیگران سریال منتشر نشده است. با این حال گفته می‌شود بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان‌نژاد و کاظم نوربخش از چهره‌هایی هستند که ترکیب بخشی از بازیگران این سریال را تشکیل داده‌اند. بهرام افشاری و حسن معجونی به عنوان بازیگران اصلی «راز بقا»، برای اولین‌بار همکاری با سعید آقاخانی را تجربه کرده‌اند اما کاظم نوربخش پس از همکاری موفق با آقاخانی در «نون خ»، بار دیگر جلوی دوربین او رفته است.

بهرام افشاری و حسن معجونی پیش از این توانایی خود را در ژانر کمدی ثابت کرده‌اند و جزو چهره‌های محبوب نزد مخاطبان هستند بنابراین حضور آن‌ها در نقش‌های اصلی سریال، توجه تماشاگر را جلب می‌کند. اولین کمدی ستاره «راز بقا» بهرام افشاری ستاره سریال «راز بقا»، تا به حال با دو مجموعه «دل» و «میدان سرخ» در نمایش خانگی دیده شده است که هر دو سریال نتوانستند با استقبال مخاطبان مواجه شوند و شکست خوردند. او اکنون با سریال آقاخانی برای اولین‌بار با یک مجموعه کمدی در نمایش خانگی حضور خواهد داشت. بهرام افشاری نوروز امسال همزمان با «راز بقا»، با فیلم کمدی «سگ‌بند» ساخته مهران احمدی نیز روی پرده سینماها حضور دارد. احتمالا این بازیگر که بیشتر با آثار کمدی خود نزد مخاطبان محبوب است،

«راز بقا» سریالی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی با مضمونی طنز است که از نوروز ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، حسن معجونی از بازیگران این سریال هستند و قرار است بازیگران دیگری هم در این سریال به ایفای نقش بپردازند. با نزدیک شدن به زمان پخش «راز بقا» از لوگو تایپ این سریال با طراحی محمد روح الامین رونمایی گردید.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال راز بقا

نوروز ۱۴۰۱


تیزر سریال راز بقا

دانلود قسمت هفتم رازبقا
پشتیبانی
دیدگاه 0