✅  دانلود قانونی قسمت سوم برنامه هم ‌رفیق با لینک مستقیم و کیفیت HD

فاطمه معتمدآریا بازیگر محبوب تئاتر و سینما به همراه مرضیه برومند مهمان این قسمت از برنامه ی همرفیق هستند.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار برنامه هم ‌رفیق
◀️ معرفی برنامه همرفیق در ویکی پدیا

برنامه همرفیق یک برنامه اینترنتی با اجرای شهاب حسینی است. شهاب حسینی سال‌ها از کار اجرا دور بوده و اکنون قصد دارد تجربه‌ای تازه را رقم بزند. او در سال ۱۳۷۷ با اجرای برنامه اکسیژن که برنامه‌ای پرطرفدار بود اولین حضور تلویزیونی‌اش را تجربه کرد.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور است که با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی برای پخش در سامانه‌های VOD از سازمان سینمایی مجوز گرفته است.

این برنامه محور هنری و اجتماعی با مهمانانی مشهور دارد.

تهیه‌کننده برنامه همرفیق حسن خدادادی است. نویسندگی آن را سروش صحت بر عهده دارد. حضور سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه، مخاطب را امیدوار و البته توقع تماشای یک برنامه متفاوت را برای او ایجاد می‌کند.

این برنامه قرار است میزبان چهره‌های محبوب کشور در فضایی باشد. در نخستین قسمت از این برنامه نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینما برای نخستین بار در یک برنامه غیرسینمایی حضور پیدا می‌کند.

پخش برنامه اینترنتی همرفیق به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی از ۲۰ آذر آغاز می‌شود و به صورت هفتگی هر پنجشنبه منتشر خواهد شد.

شهاب حسینی در برنامه خودش روبه‌روی مهمانان محبوب و سرشناس می‌نشیند. احتمالا بسیاری از چهره‌هایی که کمتر گفت‌وگو می‌کنند و در برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی حاضر نمی‌شوند، به اعتبار جایگاه هنری شهاب حسینی در «همرفیق» حضور خواهند یافت، بنابراین مخاطب هم به تماشای برنامه ترغیب خواهد شد.

پیش بینی موفقیت برای همرفیق

بر اساس همه امتیازها و برگ‌های برنده این برنامه پیش‌بینی می‌شود «همرفیق» بتواند پربیننده شود و از برنامه‌های اینترنتی که پیش از آن تولید شده‌اند سبقت بگیرد، اگر پیش‌بینی‌ها اتفاق بیفتد، می‌توان امیدوار بود که با موفقیت تازه‌ای که در عرصه اجرا و برنامه‌سازی نصیب شهاب حسینی شود، تاک‌شوهای فضای مجازی تکان اساسی بخورند و استانداردهای کار خود را بالا ببرند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی هم ‌رفیق قسمت چهارم

۱۱ دی ۹۹


تیزر قسمت چهارم برنامه هم ‌رفیق
دانلود قسمت چهارم برنامه همرفیق
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555 تلگرام: @Srmweb
دیدگاه 0