دانلود قسمت 1 فصل 2 بازی ارتش سری

سریال «ارتش سری»، یک بازی گروهی استدلالی و استنتاجی است که داستان فرضی آن برگرفته از سریال پرطرفداری است به همین نام با موضوع وقایع جنگ جهانی دوم: نبردی میان پارتیزان ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان ها. داستان این سناریو از این قرار است: در خلال جنگ‌جهانی دوم، ده نفر از بازیگران در نقش های متفاوت پارتیزان ، سرهنگ کسلر ، گشتاپو، خلبان، راینهارد و .... در کافه کاندید واقع در بلژیک ۱۹۴۵ جمع می شوند تا یک بازی واقعی و‌ رئال را انجام دهند‌.

--- 365 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال ارتش سری با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال ارتش سری
◀️ معرفی سریال ارتش سری در ویکی پدیا

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال ارتش سری

روزهای یکشنبه ساعت ۸ صبح


تصاویر سریال ارتش سری

تیز سریال ارتش سری
دانلود قسمت 1 فصل 2 بازی ارتش سری
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 0