✅  دانلود قانونی فصل سوم زخم کاری  با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فصل سوم زخم کاری  
◀️ معرفی سریال زخم کاری  در ویکی پدیا

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال است.

آنطور که از استقبال مخاطبان برمی‌آید و شیوه داستانی که برای فصل دوم طراحی شده، فصل سوم سریال زخم کاری هم در حال ساخت است. طرح کلی داستانی آن مشخص شده و حالا با توجه به نظرات شما و استقبالی که از این فصل می‌شود، تیم تولید و نویسندگی همه تلاشش را می‌کند تا زخم کاری ۳ سریالی درخور بینندگان فیلیمو باشد. پس زخم کاری ۲ را دقیق ببینید که مقدمه‌ای باشد بر فصل ۳ زخم کاری. فصلی که آبستن اتفاق زیادی است…

همه‌ی شخصیت‌‌های محبوب سریال در این فصل حضور دارند و بیش از سی درصد کار هم فیلم‌برداری شده.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی  فصل سوم زخم کاری  

زمان دقیق پخش سریال مشخص نیست


تصاویر فصل سوم زخم کاری  

تیزر فصل سوم زخم کاری  
دانلود قسمت 2 فصل 3 زخم کاری
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0