✅  دانلود قانونی قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)
◀️ معرفی فصل دوم زخم کاری  در ویکی پدیا

فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری با نام «بازگشت» آغاز شد. ولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.در فصل جدید زخم‌کاری با عنوان «بازگشت» علاوه بر حضور تیم بازیگری فصل قبل و حضور هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

در سریال زخم کاری از همان قسمت‌های ابتدایی فصل اول شاهد آن بودیم که شخصیتی به نام طلوعی وجود دارد که پشت پرده تمامی اتفاقات و تصمیمات حضور داشته و تمامی تصمیم‌گیری‌ها بستگی به نظر او دارد. طلوعی تا پایان فصل اول سریال زخم کاری حضور تصویری نداشت و تنها در چند موقعیت حساس حضور و نفوذ او در حلقه‌های قدرت باعث شد تا برخی از کم‌کاری‌های خاندان ریزآبادی و مالک رفع و رجوع شود.

با شروع فصل دوم سریال زخم کاری و با پخش اولین قسمت‌های آن شاهد حضور طلوعی در مرکز توجهات هستیم. حالا که مالک با زخمی که از منصوره و ناصر خورده از نظرها پنهان شده و احتمالا حضوری پررنگ در فصل دوم سریال ندارد طلوعی پا به میدان اصلی گذاشته و با میانجیگری میان وارثان هولدینگ ریزآبادی سعی می‌کند اختلافات را رفع و رجوع کند و هولدینگ را از سقوط نجات دهد. طلوعی از شاخه‌های اصلی و پشت پرده قدرتمند شرکت به حساب می‌آید. اما میثم به واسطه جوان بودنش نمی‌تواند حضور او را هضم کند.

رابطه طلوعی با سمیرا چیست؟

از سوی دیگر رابطه عاطفی سمیرا با طلوعی که بعد از شنیدن خبر مرگ مالک رقم خورده است میثم را در نقطه مقابل طلوعی قرار داده است. رابطه‌ای که سرانجام به خواستگاری علنی از سمیرا ختم شد. قدرت همان شاخصه‌ای است که همیشه سمیرا را مبهوت خود کرده. چیزی فراتر از ثروت و بالاتر از توانایی مالی. برای همین سمیرا برای پیش بردن نقشه خود، با همه مخالفت پنهان و آشکار میثم، نمی‌تواند از پیشنهاد قدرت طلوعی چشمپوشی کند. به‌خصوص که حالا منافع دوطرف برهم منطبق شده؛ نجات شرکت ریزآبادی و تنها ثروت میثم در برابر سوئدی‌ها، با زمین‌های سمیرا در شمال. از بین رفتن تهدید ناصر در مقابل خواستگاری و پیوندی مهم‌تر از روابط مالی. شریک شدن در ساخت پتروشیمی در مقابل…

زخم کاری ۲

حاشیه قسمت دوم زخم کاری ۲

عطر وانیل پاپیروس محبوب شد

در قسمت دوم  زخم کاری ۲، در سکانسی میثم با شیدا برخورد می‌کند و باعث شکسته شدن عطر او می‌شود. در سکانسی دیگر میثم عطر جدیدی برای او می‌خرد تا جبران آن اتفاق شود و از همه مهم‌تر، سر صحبت را با او باز کند. میثم از عطری که شکسته و حالا به زحمت پیدا کرده نام می‌برد و همین باعث کنجکاوی مخاطبان زخم کاری شده است.

نمودار نشان می‌دهد که از زمان پخش قسمت دوم زخم کاری ۲ چقدر این عنوان عطر پر جست‌وجو شده و به چشم آمده است. البته که به دلیل جلوگیری از تبلیغ مستقیم یک کالا، نام دقیق و شکل ظاهری این عطر با هم تطابق ندارد ولی همین میزان کنجکاوی مردم، نشان می‌دهد که سریال زخم کاری چقدر بین مردم محبوب و پرطرفدار است و چه مخاطبان دقیقی دارد!

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانون قسمت ۳ فصل ۲ زخم کاری (بازگشت)

۳۱ شهریور ۱۴۰۲


تصاویر فصل دوم زخم کاری

 


تیزر فصل دوم زخم کاری

 

دانلود قسمت 3 فصل 2 زخم کاری (بازگشت)
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0