✅  دانلود قانونی قسمت ۵ فصل دوم زخم کاری  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار قسمت ۵ فصل دوم زخم کاری
◀️ معرفی فصل دوم زخم کاری  در ویکی پدیا

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. محسن چاوشی خواننده تیتراژ پایانی فصل دوم این سریال است.

 

نگاهی به موسیقی سریال زخم کاری

در ابتدا شاید به نظر برسد که فصل دوم موسیقی زیادتری در مقایسه با فصل اول دارد، چرا که صدای گیتار الکترونیک از بعد از تیتراژ دائما شنیده می‌شود اما واقعیت نیاز سینمایی قسمت‌های اول فصل دوم است. قسمت‌هایی به غایت پر چالش، که در هر سکانس آن اتفاقی می‌افتد و شخصیتی ورود می‌کند. از سویی دیگر وزنه فصل دوم روی شخصیت «میثم» پسر جوان مالک است.

نگاهی به قسمت پنجم سریال زخم کاری ۲
قتل منصوره، پایان ریزآبادی ها
تصمیم متفاوت مالک

«من به طلوعی نمی‌بازم.» این جمله‌ای بود که در قسمت پنجم زخم کاری ۲ مالک به دستمالچی گفت و تصمیم گرفت برای آنکه زودتر از موعد به خاطر خلاف‌هایی که کرده به زندان نرود، سمیرا را طلاق دهد. سمیرا حالا مانعی برای ازدواج با طلوعی ندارد و از این رو بیشتر می‌تواند به اهدافی که در سر می‌پروراند نزدیک شود. دیدار غیرمنتظره دستمالچی با سمیرا نیز -شاید- مقدمه‌ای است بر آنچه در قسمت‌های آینده باید منتظرش باشیم. هشدارهایی که دستمالچی به سمیرا درباره طلوعی داد، شاید توانست شاخک‌های سمیرا را نسبت به طلوعی و رفتارهایش حساس‌تر کند.

زمین‌های شمال و دوراهی سخت سمیرا

حالا دیگر با اصرارهای طلوعی برای به دست آوردن زمین‌های شمال سمیرا، بیش از هر زمان دیگری سمیرا متوجه نیت طلوعی شده است. تا پیش از این سمیرا گمان می‌کرد می‌تواند با نزدیک‌ شدن به طلوعی از نفوذ و ثروت او برای پیشبرد کارهای شرکت استفاده کند، اما طلوعی با اصرارها و تمرکز بیش از اندازه روی واگذاری زمین‌های شمال برای راه‌اندازی پتروشیمی نشان داد هیچ هدفی جز سرکیسه کردن سمیرا ندارد و در این میان باید سمیرا تصمیم بگیرد که با واگذاری زمین‌های شمال کنار طلوعی بایستد یا با منتفی دانستن این واگذاری قید حمایت‌های طلوعی را بزند.

توهم‌های میثم

توهم‌های پی در پی میثم باعث شد تا او در قسمت پنجم فصل دوم سریال زخم کاری وقتی در حمام است تصویر پدرش را در آینه ببیند و همین توهم، دلیل سقوط و آسیب او شد. حالا میثم روز به روز بیشتر شبیه مالک می‌شود؛ حتی توهم‌های میثم بی‌شباهت به کابوس‌های پدرش نیست و نشان می‌دهد طالع نحس خاندان ریز‌آبادی گریبان فرزندان اسماعیل چرخچی را هم گرفته است. از طرفی تعقیب میثم توسط یک موتورسوار ناشناس باعث شده است میثم از لحاظ روحی نتواند اتفاقات را هضم کند و بیش از قبل دچار اوهام شود.

منصوره خودکشی کرد یا کشته شد؟

با پیدا شدن جنازه منصوره در سواحل آذربایجان آخرین فرد از خاندان ریزآبادی و وارث ثروت و هلدینگ ریزآبادی هم از میان برداشته شد و حالا باید با منصوره برای همیشه خداحاظی کنیم. منصوره پیش از آنکه خبر مرگش برسد پیامی به میثم داد و او را نسبت به فساد و جنایت‌های طلوعی هوشیار کرد و خواستار دیدار با میثم بود. اینکه بعد از این پیغام و قبل از رفتن میثم، خبر مرگ او می‌رسد، این موضوع را پررنگ‌تر می‌کند که شاید منصوره به قتل رسیده است. چون انگیزه‌های منصوره برای بقا بیشتر از مرگ بود و بهانه‌ای برای خودکشی نداشت. هر چند در اصل موضوع فرقی ایجاد نمی‌کند و رازهای بسیاری از زخم کاری را با خود دفن کرد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فصل دوم زخم کاری  

۱۰ مهر ۱۴۰۲


تصاویر فصل دوم زخم کاری

 


تیزر فصل دوم زخم کاری
دانلود قسمت 5 فصل 2 زخم کاری (بازگشت)
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 1