دانلود قسمت دوازدهم سریال خواب‌ زده

خواب‌ زده
«خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. این سریال که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد.

60 دقیقه 1398 1,113 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال خواب‌ زده قسمت دوازدهم با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال خواب‌ زده
◀️ معرفی سریال خواب‌ زده در ویکی پدیا

سیروس مقدم پس از سال‌ها کارگردانی در تلویزیون و سینما، که حاصل آن ساخت چند سریال چون «پایتخت»، «علی البدل»، «نرگس»، «پلیس جوان»، «اغماء»، «تا ثریا» و… بود، در نخستین تجربه کارگردانی در شبکه نمایش خانگی به سراغ داستانی در ژانر وحشت رفته است.

الهام غفوری در مصاحبه با خبرگزاری ها، درباره زمان پخش سریال خواب زده گفته: مراحل فنی مجموعه «خواب زده» به اتمام رسیده و برای اواسط تابستان آماده پخش است البته حدود دو ماه از فیلمبرداری فصل دوم باقی مانده است که در تابستان انجام خواهد شد و فصل اول حدود ۲۶ قسمت در نمایش خانگی آماده شده است.

تازه‌ترین ساخته سیروس مقدم در نمایش خانگی به نام “خواب‌زده” در ژانر وحشت در حال ساخت است و فضایی ماورایی دارد. بنابراین “خواب‌زده” به کل با “مانکن”، “دل” و “کرگدن” متفاوت است. سیروس مقدم قبلاً مشابه این فضا را در سریال “اغما” و “روز حسرت” تجربه کرده بود و در جلب نظر مخاطبان هم موفق بود. احتمالاً پس از سریال شکست‌خورده “احضار” که آن هم در ژانر وحشت بود، این مجموعه به بهانه نام سیروس مقدم و سابقه‌اش در ساخت چنین سریال‌هایی دیده خواهد شد. نقش شخصیت اصلی سریال را امیرعلی دانایی بازی می‌کند و مهدی سلطانی، لادن مستوفی، پریوش نظریه و ارسلان قاسمی از بازیگران این مجموعه هستند.

درگذشت طراح صحنه جوان در آتش‌سوزی لوکیشن سریال «خواب‌زده»

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم گفت: متاسفانه صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه مهدی جعفری طراح صحنه پروژه تلویزیونی «خواب زده» به دلیل سوختگی ناشی از حادثه ای که روز گذشته در لوکیشن این سریال رخ داد در بیمارستانی در کرج درگذشت.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه جوان تلویزیون کشورمان به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد و بلافاصله به بیمارستانی در کرج انتقال یافت.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال خواب‌ زده

۲۶ فروردین ۹۹


تیزر قسمت دوازدهم سریال خواب‌ زده

تصاویر سریال خواب‌ زده
دانلود قسمت دوازدهم سریال خواب‌ زده
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0