دانلود قسمت 17 سریال گیسو (عاشقانه 2)

گیسو
لوسی که از قرار افرا با پیمان خبر دارد، پیشنهاد ازدواج او را رد می‌کند. از سوی دیگر رستوران کتی را پلمپ کرده‌اند و ...

60 دقیقه 11,168 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی قسمت ۱۷ سریال گیسو با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال گیسو
◀️معرفی سریال گیسو در ویکی پدیا

داستان سریال عاشقانه با درگیری های یک زوج جوان آغاز می شود و در ادامه به مشکلات تک تک شخصیت ها که به واسطه پگاه و همسر وی به مخاطب معرفی می شوند، می پردازد! ساره بیات و محمدرضا گلزار زن و شوهر محوری سریال بودند و در کنار آن ها افرادی مثل هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، حسین یاری ، پانته آ بهرام و … ایفای نقش می کردند.

اما در ادامه و درست در جایی که درگیری های پگاه و همسر وی اوج می گیرد، کاراکتر گیسو با بازی مهناز افشار وارد داستان می شود! او ابتدا خود را دختر حاجی با بازی مسعود رایگان معرفی می کند، اما در ادامه مشخص می شود که زن شرعی حاجی و مادر دوم حسین یاری است! اما در پایان فصل اول این سریال، گیسو از فعالیت ها و همکاری خود با گروهی که رنگ و بوی جاسوسی داشتند، رونمایی کرد.

منوچهر هادی که با سریال عاشقانه بخت خود را در شبکه نمایش خانگی آزمود در پاسخ به این سوال که با عاشقانه چه می کنید؛ فصل دوم را می سازید؟

گفت: ” از قبل برای ساخت فصل دوم عاشقانه متعهد هستیم و قرارداد داشتیم. در حال نگارش فیلمنامه هستند. یک مقدار حساسیت روی آن سریال بالا است. فرهنگ و ارشاد اسلامی هم لطف کردند نهایت همکاری را با ما داشتند و از طرف شورا هم یک مشاور به ما دادند که از ابتدا کنار ما باشد که ان شالله کار را شروع کنیم. اولین کاری که به صورت جدی در دست داریم، عاشقانه است. “

همچنین او درباره مشکلات مهناز افشار و همچنین احتمال تغییر بازیگر گفت: ” برای نقش ایشان صددرصد. ایشان خود قصد ندارد به ایران برگردد. اساسا باید اول به ایران بیاید ببینیم تکلیف او چه می شود! فعلا قصد ندارد به ایران بیاید تا زمانی که آماده بشویم اگر مشکل او حل شد که خودش بازی می کند، اگر هم حل نشد که بازیگر جایگزین می گذاریم. “

در انتها لازم به بیان است فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی مهدی گلستانه ، در سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ شمسی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال که سعی در تابوشکنی هایی درباره ورود زندگی غربی در زندگی ایرانی ها داشت، با اعتراضات بسیاری مواجه شد و خیلی ها نسبت به آنچه در سریال می گذشت و سبک زندگی که تصویر می شد، واکنش نشان دادند!

«گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی است و محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، حسین یاری و هانیه توسلی با حضور مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علی رضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری بازیگران اصلی این سریال هستند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی قسمت ۱۷ سریال گیسو (عاشقانه ۲)

دوم تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰


تیزر سریال گیسو (عاشقانه ۲)

تصاویر سریال گیسو (عاشقانه ۲)
دانلود قسمت 17 سریال گیسو (عاشقانه 2)
پشتیبانی
شماره پشتیبانی(ساعات اداری): 09059128195 شماره پشتیبانی ساعات غیر اداری(18 تا 2 شب): 09022018555 تلگرام: @Srmweb
دیدگاه 0