دانلود قسمت نهم سریال قبله عالم

قبله عالم
شنیده ها حاکی از این است که سریال پیرامون دوران قاجار می باشد و احتمالا به حرمسرا های شاهان قاجاری نیز شاید بپردازد!

60 دقیقه 574 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی سریال قبله عالم قسمت نهم با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال قبله عالم
◀️ معرفی سریال قبله عالم در ویکی پدیا

اعلان طنز آمیز ساخت سریال ۱۰۰ سال پیش!

بتاریخ یوم شنبه ششم مهرماه یک هزار و سیصد و نود و هشت هجری شمسی، مقرر گردید تا اعلانی عمومی، بفرموده دربار پادشاهی، درمیان عوام منتشر گشته و آنچه از سریال «قبله عالم» لازم است را به آنان مخابره نمایند. بگفته وزیر انطباعات و با دستور مستقیم ناصرالدین شاه، مقرر گردید تا گروهی از هنرمندان و اکتورهای سینما گرد هم آمده و احوالات شخصی «قبله عالم» را در قالب مجموعه داستان‌های خنده‌آور به تصویر درآورند. .به حکم دربار، حامد محمدی در مقام کارگردان و طراح فیلمنامه، فیلیمو در مقام سرمایه گذار، و نمایش گستران در مقام تهیه کننده این وظیفه را عهده دار، و در انتشار آن در شبکه نمایش خانگی مسئول خواهند بود. لهذا حسب‌الامر عوام‌الناس بدانند که در آینده‌ای نچندان دور سریالی با نام «قبله عالم» به خانه‌های‌شان خواهد آمد و آن‌ها را با آنچه در دربار و مملکت ناصرالدین شاه می‌گذرد به زبان نقد و طنز آشنا خواهد کرد.

کارگردان «چهار انگشت» سریالی برای نمایش خانگی می‌سازد 
.
#حامد_محمدی که کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های سینمایی #اکسیدان و #چهارانگشت و نویسندگی فیلم های طلا و مس و حوض نقاشی را بر عهده داشته با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید. به گزارش روابط عمومی، این سریال «قبلهٔ عالم» نام دارد و اولین تجربه محمدی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.
.
«قبله عالم» که در مراحل پیش تولید به سر می‌برد را حامد محمدی کارگردانی می‌کند.
.
این سریال که فیلمنامه آن بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است به تهیه کنندگی موسسه نمایش گستران تولید خود را پشت سر خواهد گذاشت.
.
«قبلهٔ عالم» با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید به زودی بازیگران خود را معرفی خواهد کرد.

? حامد محمدی پس از نگارش فيلمنامه های ” طلا و مس ” و ” حوض نقاشی” و ساخت فيلم های سینمایی «چپ راست»، «چهار انگشت»، «اکسیدان» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در نخستین تجربه سریال‌سازی در نمایش خانگی سراغ بخش كمتر شنيده شده ای در زندگی شخصی قبله عالم رفته ‌.

بازیگران سریال قبله عالم 

در این سریال طنز که به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته‌اند.

داستان سریال قبله عالم

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال قبله عالم

تابستان ۱۴۰۰


تیزر سریال قبله عالم

تصاویر سریال قبله عالم
دانلود قسمت نهم سریال قبله عالم
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0