✅  دانلود قانونی سریال نهنگ آبی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از پخش فیلم ها و شرکت در قرعه کشی ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار سریال نهنگ آبی
◀️ معرفی سریال نهنگ آبی در ویکی پدیا
◀️ وبسایت رسمی سریال نهنگ آبی

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال نهنگ آبی

این سریال در ابتدا قرار بود با نام تلگرام منتشر شود اما نامش بنا به دلایلی به نهنگ آبی تغییر پیدا کرد. نهنگ آبی؛ اولین سریالی در شبکه نمایش خانگی است که قرار است لیلا حاتمی در آن هنرنمایی کند. این سریال پیش از این قرار بود به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شود اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

بازی نهنگ آبی (روسی: Синий кит, Siniy kit) یا چالش نهنگ آبی یک بازی غیرنرم‎افزاری مخفیانه که به کمک تماس‌های آنلاین اینترنتی انجام می‌شود که نشانه‌هایی از آن در چند کشور گزارش شده‌است. بازی متشکل از چند چالش است که مدیران آن‌ها را در طول ۵۰ روز به بازیکنان واگذار می‌کنند و در چالش نهایی بازیکن نیاز به ارتکاب خودکشی دارد. اصطلاح «نهنگ آبی» مربوط به پدیده ساحل نهنگ می‌شود که مربوط به خودکشی است.

قسمت بیست و چهارم سریال نهنگ آبی
پشتیبانی
دیدگاه 0