دانلود فیلم فصل ماهی سفید

فصل ماهی سفید
از زمان اکرانش نداریم ولی اینجور که معلومه فیلمی قشنگ و پرمخاطب واهد بود چون بازیگران خوبی در آن بازی میکنند.کارگردان و نویسنده این فیلم قربان نجفی است اولین فیلم بلندی است که قربان نجفی ساخته.فیلمبرداری این فیلم کاملا در شمال گرفته شده زیرا ماهی سفید در شمال کشور فراوونه…داستان بسیار جالبی داره ولی نمیدونیم چه ربطی به ماهی سفید داره فصل ماهی سفید احتمالا فصل سرما یا بهاره… امیدواریم از دیدن این فیلم لذت ببرید…

90 دقیقه 1397 2,483 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم فصل ماهی سفید با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم فصل ماهی سفید
◀️ معرفی فیلم فصل ماهی سفید در ویکی پدیا

«فصل ماهی سفید» اولین ساخته قربان نجفی، یک فیلم اجتماعی و خانوادگی است که در آن بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن، لادن مستوفی، میلاد کی‌مرام، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، بهزاد خداویسی و ژاله علو، المیرا دهقان و رها خدایاری ایفای نقش کرده‌اند.

فیلمنامه این اثر توسط قربان نجفی و غزال زرگر امینی نوشته شده است.

فیلم «فصل ماهی سفید» اقتباسی آزاد از باغ آلبالوی آنتوان چخوف است. این فیلم قصه یک خانواده ایرانی را روایت می‌کند که درگیر مشکلات بسیاری است و برای حل این مشکلات از روش‌هایی استفاده می‌کند که سرانجام مشخصی ندارد.

زمان اکران این فیلم روز گذشته در شورای صنفی نمایش مصوب شده و قرار است فیلم «فصل ماهی سفید» به سرگروهی پردیس سینمایی مگامال و توسط شرکت پخش رسانه فیلمسازان از هفتم تیرماه اکران شود.

 

 

دانلود فیلم فصل ماهی سفید
پشتیبانی
دیدگاه 0