فیلم اقیانوس پشت پنجره

اقیانوس پشت پنجره
اقیانوس پشت پنجره داستان برهان نوجوان باهوش روستایی در جزیره‌ای دورافتاده و بسیار زیبا است که مردم در آن به سختی زندگی می‌کنند. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی جزیره می‌رود و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیش‌تری به جزیره می‌آیند اما یک مشکل بزرگ در راه است….

76 دقیقه 1398 2,230 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم اقیانوس پشت پنجره با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم اقیانوس پشت پنجره
◀️ معرفی فیلم اقیانوس پشت پنجره در ویکی پدیا

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی‌زاده است.

جوایز فیلم اقیانوس پشت پنجره

جایزه بزرگ بهترین فیلم سینمایی و جایزه ویژه هیأت داوران مربیان فیلم‌سازیِ این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» به خاطر بلوغ بینشی شاعرانه، مسوولیت‌پذیری و شجاعت در مواجهه با فقر، شکست و نابرابری اجتماعی، به فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی‌زاده از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت

این فیلم بلندِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌تر نیز جوایزی از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «زیروپلاس» روسیه دریافت کرده است.

«اقیانوس پشت پنجره» به بخش مسابقه جشنواره فیلم تورنتو راه یافت

اولین فیلم بلند بابک نبی‌زاده در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم «سایرس» The Cyrus International Film Festival در شهر تورنتو کانادا با دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه رقابت می‌کند. این جشنواره با نام جشنواره‌ی سینه ایران نیز شناخته شده است.

«اقیانوس پشت پنجره» قرار است در روز ۵ آذر ۱۴۰۲ (۱۶ دسامبر ۲۰۲۳) به نمایش درآید.

داستان فیلم اقیانوس پشت پنجره

داستان فیلم درباره پسری به اسم برهان است که نوجوان باهوش روستایی در جزیره‌ای دورافتاده و بسیار زیبا است و مردم در آن به سختی زندگی می‌کنند. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی جزیره می‌رود و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیشتری به جزیره می‌آیند اما یک مشکل بزرگ در راه است.

بازیگران فیلم اقیانوس پشت پنجره

حدیثه کرمی , محمد آزادی , مهران مظفری , جعفر قاسمی , حسن ذاکری , بهرام کمیجانی , امیر قویدل , یوسف رنجبر , غلام رنجبر , محمد سلیمی


تصاویر فیلم اقیانوس پشت پنجره
فیلم اقیانوس پشت پنجره
پشتیبانی
دیدگاه 0