دانلود فیلم برنده ها

برنده ها
یک جایزه معتبر بین‌المللی به طور تصادفی به اداره پست محلی گرمسار تحویل داده می‌شود، تصمیم نابجای یکی از کارکنان به واسطه گرفتن عکس با این تندیس پر ارزش سرنوشت جدیدی را برای تندیس رقم میزند، چرا که به دستان کودکی می‌افتد که او نیز عاشق سینماست، تصمیم قاطع این کودک برای رساندن به صاحب اصلی این تندیس نیز مسیر زندگی او را به سمتی می‌کشاند که هویت اصلی یک بازیگر بین‌المللی در محله او نیز برای وی آشکار می‌شود و این آغاز راهی است برای رساندن این تندیس به صاحب اصلی‌اش.

100 دقیقه 1398 1,646 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم برنده ها با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم برنده ها
◀️ معرفی فیلم برنده ها در ویکی پدیا

فیلم برنده ها به کارگردانی و نویسندگی حسن ناظر و تهیه کنندگی محسن مسافرچی است.

جوایز فیلم برنده ها

جایزه ویژه تماشاگران هفتاد و پنجمین جشنواره بین‌المللی ادینبرا به «برنده‌ها»ی حسن ناظر رسید.هفتاد و پنجمین جشنواره بین‌المللی ادینبرا روز شنبه (۲۰ آگوست) با اهدای سه جایزه ویژه به پایان رسید.
جایزه ویژه تماشاگران این فستیوال که توسط عموم تماشاگران رأی داده شد، به فیلم «برنده‌ها» به کارگردانی حسن ناظر محصول مشترك ایران و اسکاتلند تعلق گرفت.«برنده‌ها» در این جشنواره پس از دو نوبت نمایش با استقبال بی‌نظیر مخاطبان در روز اختتامیه به سانس فوق‌العاده رسید.

داستان فیلم «برنده‌ها» در یکی از شهرستان‌های ایران اتفاق می‌افند که در آن بچه ها سخت کار می‌کنند تا خانواده هایشان را تامین کنند. روزی یحیی ۹ ساله و دوستش لیلا مجسمه گرانبهایی را پیدا می‌کنند. رئیس یحیی ناصرخان (رضا ناجی) که او نیز به سینما علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به آنها کمک کند تا صاحب آن را پیدا کنند.

«برنده‌ها» برای اسکار آماده می‌شود
 کمپانی «مادرن فیلمز» اعلام کرد حق اکران فیلم جدید «برنده‌ها» ساخته حسن ناظر را در انگلیس و ایرلند در اختیار گرفته است، فیلمی که امسال نماینده رسمی سینمای انگلیس در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۳ است.
فیلم فارسی زبان برنده جوایز مستقل بریتانیا شد

فیلم سینمایی «برنده‌ها» ساخته حسن ناظر برنده جایزه دیسکاوری از جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال ۲۰۲۲ شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی  فیلم برنده ها

تصاویر فیلم برنده ها

تیزر فیلم برنده ها
دانلود فیلم برنده ها
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0