دانلود فیلم روزهای نارنجی

روزهای نارنجی
این فیلم داستان زندگی پر فراز و نشیب «آبان» زنی میانسال است، که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغهای مرکبات شمال کشور می‌باشد.

75دقیقه 1396 5,827 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم روزهای نارنجی با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم روزهای نارنجی
◀️ معرفی فیلم روزهای نارنجی در ویکی پدیا

جوایز فیلم روزهای نارنجی 

روزهای نارنجی پس از چندین حضور بین‌المللی و نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره‌های بین‌المللی فیلم زوریخ و سائوپائولو، روز یکشنبه چهارم مهرماه ۱۳۹۷، موفق شد سه جایزه بهترین فیلم (با عنوان سینماگر بزرگ تازه‌وارد)، جایزه کلیسای جهانی و جایزه فیپرشی را از جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم آلمان از آنِ خود کند. همچنین بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره قرار گرفت.همچنین در آخر فیلم سینمایی روزهای نارنجی پس از ۳۵ حضور بین المللی برنده ۹ جایزه شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم روزهای نارنجی

۱۹ آذر ۹۹


تیزر فیلم روزهای نارنجی
دانلود فیلم روزهای نارنجی
پشتیبانی
۱. ارسال ایمیل به آدرس support@salamcinama.ir ۲. ارسال پیام به آدرس تلگرام salamcinema_help ارسال پیام به واتس آپ یا تلگرام به شماره 09218121989
دیدگاه 0