فیلم روز فرشته

روز فرشته
نیت‌الله که فردی ثروتمند و در عین حال پول دوست و خسیس است برای رسیدگی به پرونده یکی از همکارانش بنام فرزین به دادگاه می‌رود. او در جریان مشاجره با فرزین و پرتاب شدن کیفش بر روی مجسمه ساختمان، به بالای آن رفته بود ناگهان سقوط می‌کند و پس از جدا شدن روح از بدنش با پری آشنا می‌شود. پری وی را در جریان مرگ موقتش و نداشتن وقت کافی برای جبران گذشته قرار می‌دهد. نیت‌الله با دیدن نگرانی فرزین در قبال حادثه به وجود آمده و مشاهده دعوای بازماندگان بر سر میراثش تصمیم به جبران گذشته می‌گیرد. او همچنین در می‌یابد که فرزین پسر دوست سابقش هدایت‌الله است که در جریان کلاهبرداری از او در سال‌های گذشته ثروتمند شده بود. او به همین منظور به گورستان رفته و از هدایت‌الله طلب بخشش می‌کند. نیت‌الله در دادگاه به‌طور ناگهانی از خواب بیدار شده و اموال خود را به فرزین می‌بخشد.

82 دقیقه 1372 1,495 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم روز فرشته با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم روز فرشته
◀️ معرفی فیلم روز فرشته در ویکی پدیا
فیلم روز فرشته
پشتیبانی
دیدگاه 0