فیلم مستطیل قرمز

مستطیل قرمز
«مستطیل قرمز» به موضوع آوارگی شهروندان منطقه ایلام و در دوران دفاع مقدس می پردازد و وجه تسمیه فیلم به دلیل پرداخت آن به حادثه بمباران خونین «زمین فوتبال چوار» است.

90 دقیقه 1398 3,690 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم مستطیل قرمز  با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم مستطیل قرمز  
◀️ معرفی فیلم مستطیل قرمز  در ویکی پدیا

مستطیل قرمز فیلمی به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی سید علی‌رضا سجاد پور محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم برنده لوح زرین جشنواره فیلم میلان شد.مخاطب این فیلم عموم افراد می‌باشند و همچنین این فیلم در مدت ۰۱:۴۰:۰۰ پخش قابل دریافت است. مستطیل قرمز از دید گونه‌شناسی در سینمای ایران عضوی از ژانر «سینمای دفاع مقدس» محسوب می‌شود.

جوایز فیلم مستطیل قرمز

فیلم سینمایی مستطیل قرمز برنده جشنواره فیلم میلان است که جایزه ویژه سال ۲۰۱۹ میلادی خود را به شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران به دلیل این فیلم اعطا کرد. این فیلم همچنین برگزیده جشنواره بین‌المللی مقاومت و کسب دیپلم افتخار و لوح زرین از جشنواره ملی فانوس نیز است.


زمان  اکران در سینما فیلم مستطیل قرمز
هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم مستطیل قرمز  

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم مستطیل قرمز 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تیزر فیلم مستطیل قرمز 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده

فیلم مستطیل قرمز
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 2

  • Merajalizadeh - 26 فوریه, 2022

    عالی بود واقعا حادثه فوتبال چوار در ایلام و مظلومیت مردم در جنگ کاملا در این فیلم مشهود بود.اما کاش کمی بیشتر به شخصیت شهدای زمین فوتبال و جوانان مظلومی که به ناحق شهید شدن می پرداخت.

  • بنیامین - 22 نوامبر, 2021

    با سلام.
    لطفا این فیلم رو پیگیری بفرمایید و این «به زودی» را هر چه سریع تر محقق کنید.
    بی صبرانه مشتاق دیدن این فیلم هستیم.