انیمیشن من نفرت‌انگیز

Despicable Me
گورو تبه‌کاری است که با شنیدن خبر دزدیده شدن هرم بزرگ جیزه تصمیم می‌گیرد تا برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس بانکی که از آن برای کارهایش وام می‌گیرد، ماه را بدزدد. او دستیارانی به نام مینیون دارد که موجوداتی بسیار کوچک هستند و به کتک کاری و خرابکاری علاقهٔ ویژه‌ای دارند و موش‌های آزمایشگاهی دکتر نفاریو دستیار گورو و مسئول آزمایشگاه زیرزمینی او هستند. برای دزدیدن ماه او به دستگاه کوچک‌کننده که در شرق آسیاست، نیاز دارد. او به آن‌جا می‌رود ولی وکتور رقیب او (که پسر رئیس بانک نیز هست) دستگاه را از او می‌رباید. گورو به دنبال وکتور می‌رود ولی امنیت پناهگاه او بسیار بالاست و راه ورودی پیدا نمی‌کند. ناگهان متوجه می‌شود که ۳ دختر شیرینی‌فروش که از طرف یتیم‌خانه به دم در خانهٔ او می‌آیند تا شیرینی بفروشند، می‌توانند به راحتی داخل خانهٔ وکتور شوند. او از دکتر نفاریو می‌خواهد تا روبات کلوچه‌ای بسازد برای این که بشود وکتور را گول زد و سیستم امنیتی پناهگاه او را مختل کرد؛ ولی گوش‌های نفاریو سنگین است و همیشه درخواست‌های گورو را اشتباه انجام می‌دهد. بعد او به یتیم‌خانه می‌رود و سرپرستی این بچه‌ها را قبول می‌کند. او ابتدا روابط خوبی با آن‌ها ندارد ولی کم‌کم به بچه‌ها علاقه‌مند می‌شود. او به کمک بچه‌ها و روبات‌ها دستگاه کوچک‌کننده را از وکتور پس می‌گیرد و از آن طرف دکتر نفاریو به یتیم‌خانه زنگ می‌زند و می‌گوید که گرو می‌خواهد بچه‌ها را پس بدهد. چون وقت کمی برای کامل شدن ماه مانده‌است و بچه‌ها حواس گورو را پرت می‌کنند. گورو ناراضی است ولی چاره‌ای ندارد جز این‌که بچه‌ها را به یتیم‌خانه بازگرداند. بچه‌ها او را به مراسم نمایش رقص خود دعوت می‌کنند، ولی تاریخ آن دقیقاً مطابق با روزی است که او می‌خواهد ماه را بدزدد. روز موعد فرا می‌رسد. گورو به فضا می‌رود و با دستگاه کوچک‌کننده ماه را کوچک می‌کند و آن را در جیبش می‌گذارد. دکتر نفاریو هم در آزمایشگاه کشف می‌کند هر چیزی که بزرگتر باشد و به وسیلهٔ این دستگاه کوچک شود زود تر به اندازهٔ واقعی‌اش برمی‌گردد. گورو سریع به زمین برمی‌گردد تا به مراسم رقص برسد، ولی او دیر می‌رسد و مراسم رقص تمام شده‌است. از طرف دیگر متوجه می‌شود که وکتور بچه‌ها ربوده‌است و و در عوض ماه را می‌خواهد. گرو ماه را به وکتور می‌دهد و وکتور زیر قولش می‌زند و با استفاده از سفینه‌ای که در پناهگاهش دارد فرار می‌کندو گورو دنبالش می‌رود نفاریو و مینیون‌ها هم به کمک او می آیندآن دو و مینیون‌ها بچه هارا پس می‌گیرند ولی ماه در سفینهٔ وکتور به اندازهٔ قبلی‌اش برمی‌گردد و وکتور به همراه ماه به فضا می‌رود. سپس در سکانس آخر نشان داده می‌شود که گورو، دکتر نفاریو و بچه‌ها و مینیون‌ها در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی می‌کنند و در مراسمی در کنار هم می‌رقصند.

--- 2010 485 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی انیمیشن من نفرت‌انگیز با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار انیمیشن من نفرت‌انگیز
◀️ معرفی انیمیشن من نفرت‌انگیز در ویکی پدیا
انیمیشن من نفرت‌انگیز
پشتیبانی
اطلاعات
بازیگران
پس زمینه
دیدگاه 0