✅  دانلود قانونی فیلم جنگ جهانی سوم با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم جنگ جهانی سوم
◀️ معرفی فیلم جنگ جهانی سوم در ویکی پدیا

جنگ جهانی سوم یک فیلم به‌‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده بازیگر نقش اصلی این فیلم است.

جنگ جهانی سوم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته‌ می‌شود و نخستین‌باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده‌است و هم‌چنین دومین همکاری سیدی و نماوا بعد از مجموعه قورباغه است.

جایزه هایی که به «جنگ جهانی سوم» رسید

این فیلم تاکنون ۹ جایزه بین المللی دریافت داشته است و در شانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده است که مراسم این جایزه نیز در روز ۲۱ اسفند در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

ساخته هومن سیدی که نماینده رسمی سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۳ بود، پس از حضور موفق در جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین فیلم و بازیگر بخش افق‌ها، در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو، هشتمین دوره جشنواره فیلم جهان آسیا در لس‌آنجلس و جشنواره فیلم استکهلم سوئد نیز حضور موفقی داشت و در فهرست فیلمهای جشنواره پالم اسپرینگز ۲۰۲۳ نیز قرار گرفت. جایزه ویژه هیات داوران و بهترین بازیگر مرد جشنواره ویتنام را کسب کرد.

بنا بر اعلام سینه ایران، این سی و ششمین حضور بین‌المللی فیلم «جنگ جهانی سوم» و هجدهمین جایزه بین‌المللی آن است. محسن تنابنده نیز پنجمین جایزه بین‌المللی خود را برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

ادامه موفقیت های جهانی «جنگ جهانی سوم»

محسن تنابنده و هومن سیدی نامزد جایزه های آمستردام شدندفیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در سه بخش جوایز سینمایی در آمستردام نامزد شد.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی 

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» جدیدترین ساخته هومن سیدی به اکران آنلاین رسید.


تصاویر فیلم جنگ جهانی سوم

تیزر فیلم جنگ جهانی سوم

 

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 7

  • فاطمه - 01 آوریل, 2024

    موضوعش برام جدید و جالب بود، فیلم تقریبا تا ۵۰ دقیقه اول معمولی بود بعدش اوکی شد من بهش از ۱ تا ۱۰، ۶/۵ میدم

  • محمدرضا - 07 فوریه, 2024

    واقعا فیلم خوبیه..بازی آقای تنابنده حقیقتا مو به تن آدم سیخ میکنه..پیشنهاد میکنم

  • Meepo - 07 اکتبر, 2023

    کی منتشر میشه؟

  • امین - 12 آوریل, 2023

    لیک دانلوها رو خیلی دیر می‌ذارید در واقع موقعی میذارید ک هر نسخه ایی ک بگید تو بازار اومده مثل برادران لیلا البته همین فیلم هم تمام نسخه هاش اومده بیرون خودم نسخه ۱۰۸۰رو دان کردم هر وقت شما گذاشتین میخرم، حلال شه

  • رحیم - 30 اکتبر, 2022

    ندارن

    • kooodak - 08 نوامبر, 2022

      با سلام
      دوست عزیز هنوز لینک های فروش فعال نشده است

    • kooodak - 08 نوامبر, 2022

      با سلام هنوز لینک های فروش منتشر نشده است.