دانلود فیلم سگ بند

سگ بند
هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشگر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

100 دقیقه 1398 77,225 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم سگ بند با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به اینستاگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم سگ بند
◀️ معرفی فیلم سگ بند در ویکی پدیا

سگ‌بند فیلمی ایرانی به کارگردانی مهران احمدی، نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است که در سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد.

سگ‌بند دومین ساختهٔ احمدی بعد از مصادره است و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شده بود. نام سگ‌بند برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در سینماهای ایران اکران شده‌است. سگ بند با کمک ستاره‌های کمدی تا اینجا پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در سال ۱۴۰۱ بوده است. 

سگ‌بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است.این فیلم دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره بوده و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده گردید.

داستان فیلم سگ بند

داستان فیلم در رابطه با مردی می‌باشد که قبلا کشتی‌گیر بوده است. امیر جعفری که یکی از ستارگان سینما می‌باشد، این نقش را بازی می‌کند. او برای ثروت‌مند شدن، تصمیم می‌گیرد که با دوستش نقشه‌ای برای پول‌دار شدن بکشند. جالب است بدانید که مهران احمدی، کارگردان این فیلم، نقش دوست امیر جعفری را بازی می‌کند.

بازیگران فیلم سگ بند

بازیگران فیلم امیر جعفری، بهرام افشاری، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار،، عزت‌الله مهرآوران، سیامک صفری، علی تقی‌پور و مهران احمدی هستند. گرجستانی و مهرآوران پیش از انتشار این فیلم درگذشتند.


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم سگ بند

بهار ۱۴۰۲


تیزر فیلم سگ بند

دانلود فیلم سگ بند
پشتیبانی
1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی در پرداخت، لطفا با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-هر یک از فایل ها هم از طریق سروری در داخل ایران و هم سروری خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت. 3-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید پشتیبانی تلگرام :: صفحه راهنما شماره پشتیبانی: 09022018555
دیدگاه 1

  • حمیدرضا - 16 آگوست, 2022

    ترو خدا هر چه زودتر فیلم
    《سگ بند و انفرادی》را اضافه کنید
    تا ما کاملا شرعی و قانونی بخریم.
    ممنون.