فیلم من مادر هستم

من مادر هستم
آوا دلنواز مجبور می شود که سعید بهترین دوست پدرش را بکشد . برادر سعید از خارج از کشور به سیمین کاشف همسر سعید وکالت می دهد تا تقاضای قصاص کند . سیمین کاشف که در گذشته از نادر دلنواز پدر آوا آزار دیده است حالا تصمیم به انتقام می گیرد . انتقام از دختر مردی که یک زمانی دوستش داشته …

75دقیقه 1392 972 views Last updated on

پس زمینه
✅  دانلود قانونی فیلم من مادر هستم با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم من مادر هستم
◀️ معرفی فیلم من مادر هستم در ویکی پدیا

من مادر هستم فیلمی در ژانر درام جنایی به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی و نویسندگی لیلا لاریجانی و رحمان سیفی‌آزاد محصول سال ۱۳۸۹ است. این فیلم در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۱ بر روی پرده سینماهای ایران رفت.ستقبال عمومی از این فیلم بالا بود چنان‌که این فیلم رکورد بیشترین فروش روزانهٔ یک فیلم غیر کمدی را که قبلاً در اختیار جدایی نادر از سیمین بود، شکست و به فروش ۹۳ میلیون تومانی با اکران در ۱۵ سالن سینما دست یافت.

داستان فیلم من مادر هستم

فیلم دربارهٔ زندگی دو خانواده مرفه است که در حال فروپاشی است. در این میان حوادثی که برای آوا (باران کوثری) ، دختر یکی از خانواده‌ها که نوزده سال دارد پدید می‌آید، سبب برملا شدن بسیاری از رازهای زندگی آدم‌های قصه می‌شود. این دختر ۱۹ ساله که آوا نام دارد توسط دوست خانوادگی خود به نام سعید (حبیب رضایی) مورد تجاوز قرار می‌گیرد و به سبب انتقام از او دست به قتل سعید می‌زند. در همین حین ناهید (هنگامه قاضیانی) ، مادر آوا، قتل را به عهده می‌گیرد. اما نهایتاً آوا اعتراف به حامله بودن از سعید و همچنین قتل سعید می‌کند که …

بازیگران فیلم من مادر هستم

حاشیه در اکران

جیرانی این فیلم را در سال ۱۳۹۱ براساس فیلمنامه‌ای از لیلا لاریجانی و رحمان سیفی آزاد جلوی دوربین برد. در همان سال فیلم متقاضی شرکت در سی ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر بودکه به دلیل مشکلات محتوایی توسط هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد و به محاق رفت.

در ادامه و بعد از رایزانی انجام شده، پروانه نمایش این فیلم صادر شد، اما مخالفین با تجمع در جلوی وزارت ارشاد اعتراض خود را نسبت به اکران آن اعلام کردند. با وجود مخالفت‌های انجام شده در نهایت «من مادر هستم» روی پرده رفت ، اما سینماهای حوزه هنری حاضز به اکران آن نشدند. این ساخته جیرانی هر چند با وجود مخالفت‌ها و اعتراض‌ها در تهران و شهرهای دیگر روی پرده رفت ، اما با این حال در شهرهای قم، مشهد و تبریز سینماها از اکران آن سرباز زدند.

 


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی 

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم من مادر هستم

 


تیزرفیلم من مادر هستم
فیلم من مادر هستم
پشتیبانی
دیدگاه 0