✅  دانلود قانونی فیلم هاوایی  با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم هاوایی  
◀️ معرفی فیلم هاوایی  در ویکی پدیا

هاوایی فیلمی ایرانی در ژانر کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۹۹ است.

این فیلم از جمله تولیداتی است که پیش از شروع پاندومی کرونا تولید آن شروع شد و همه گیری این ویروس موجب شد تا فیلمبرداری آن برای مدتی طولانی متوقف شود. پس از فروکش کردن همه گیری تولید این فیلم که در زمان تولید «رقصنده» نام داشت در کشور هنگ کنک از سر گرفته شد.

اصلاحات مجدد برای فیلم «هاوایی» در میانه اکران

فیلم «هاوایی» در سال ۱۳۹۷ تولید شده و در سال ۱۴۰۲ با اصلاحات بسیاری به روی پرده رفته است. بنابر تاکید وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فیلم سینمایی «هاوایی» مجددا مورد بازبینی قرار گرفته و موارد دیگری که موجب ایجاد حساسیت یا نگرانی در مخاطبان شده از فیلم حذف و یا تغییر پیدا کرده است. بدین منظور اکران این فیلم پس از نظارت مجدد با اصلاحات انجام شده، به‌نمایش گذاشته خواهد شد.

با این وجود به دلیل مهاجرت یکی از بازیگران زن این فیلم و وجود برخی لحظه‌های نه چندان مناسب در بخش‌هایی از آن، این اثر چند سالی امکان اکران نداشته است تا اینکه با انجام اصلاحات بسیار و با رویکرد هشدار به جامعه هدف که سودای مهاجرت دارند و‌ البته با نگاه مساعدت سرمایه‌گذار فیلم که دچار مشکلات مالی شده بود، روانه پرده شد .

ضمنا یادآور می‌شود برخی از نماهای فیلم مذکور که در فضای مجازی منتشر در حال بازنشر است، جزو اصلاحات فیلم قبل از اکران به شمار رفته و بدون اجازه اداره نظارت سازمان سینمایی منتشر شده است و قطعا طبق قانون با عوامل انتشار برخورد قانونی خواهد شد.


زمان  اکران در سینما فیلم هاوایی
اکران این فیلم کمدی از چهارشنبه ۱۳ دی در سینماهای سراسر کشور

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم هاوایی  

هنوز اطلاعاتی منتشر نشده


تصاویر فیلم هاوایی

تیزر فیلم هاوایی 
دانلود فیلم هاوایی
پشتیبانی
دیدگاه 1