✅  دانلود قانونی فیلم کیک محبوب من با لینک مستقیم و کیفیت HD

توجه : لینکهای دانلود همزمان با پخش خانگی فعال می گردد.


✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبار فیلم کیک محبوب من
◀️ معرفی فیلم کیک محبوب من در ویکی پدیا

«کیک محبوب من» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی نامقی، کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و نویسندگی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم حسینی،«کیک محبوب من» توسط غلامرضا موسوی تهیه شده و لیلی فرهادپور و اسماعیل محرابی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

جوایز فیلم کیک محبوب من

فیلم «کیک محبوب من» فیلمی ایرانی است که در بخش مسابقه‌ی جشنواره برلیناله ۲۰۲۴ به نمایش درآمد. این فیلم به کارگردانی مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها ساخته شده است. کارگردان‌های این فیلم اجازه خروج از ایران را پیدا نکردند و نتوانستند در اجرای فیلم‌شان در برلیناله حضور یابند.

«کیک محبوب من» که در بخش مسابقه جشنواره برلین ۲۰۲۴ حضور دارد، پس از موفقیت «قصیده گاو سفید» در سال ۲۰۲۱، دومین اثری است که از بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در بخش مسابقه این جشنواره مهم به نمایش در می‌آید.

«قصیده گاو سفید» توسط شرکت توتم فیلمز نیز به بیش از ۴۰ توزیع کننده بین‌المللی ارائه شد و در جشنواره‌های درجه A جهانی زیادی نیز شرکت و افتخارات بین‌المللی فراوانی را کسب کرد.

عصبانیت کیهان از جایزه بین‌المللی فیلم «کیک محبوب من» در جشنواره برلین!

این روزنامه نوشت: امسال جشنواره فیلم برلین به خاطر انتخاب و نمایش فیلم‌های بسیار ضعیف از سینمای ایران و برخی دیگر از کشورها، با تغییر مدیریتی مواجه شد. اما گویا مدیران جدید این جشنواره وابسته به دولت آلمان از سرنوشت مدیریت قبلی این جشنواره درس عبرت نگرفتند و باز هم بر پذیرایی از فیلم‌هایی فاقد ارزش هنری و سینمایی که حتی یک فیلمنامه آماتور تلویزیونی هم ندارند از سینمای ایران اصرار کردند. قطعاً چنین انتخاب‌هایی موجب سقوط روزافزون برلیناله خواهد شد.

توضیحات اخیر سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی(کیک محبوب من)

در متنی درباره روند تولید این فیلم سینمایی توضیح داده‌است. به گزارش سینما سینما، در توضیحات تهیه‌کننده کیک محبوب من امده است:

به نام خدا

فیلم سینمایی (کیک‌محبوب من )به تهیه کنندگی اینجانب با رعایت همه اصول‌قانونی، شرعی‌ و عرفی جمهوری اسلامی‌ایران ساخته شده‌است. اما درباره این فیلم که نسخه‌نهایی ان را هیچ کس در داخل کشور ندیده‌است.

مطالبی مبتنی‌بر اطلاعات نادرست منتشر شده است، به همین جهت، برای اگاهی عمومی توضیحات کوتاهی را لازم می‌دانم:

۱(کیک محبوب من) روایت زندگی زنی تنها ومسن است که در مقطع ۷۰ سالگی‌تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی را تجربه کند.

۲٫ پیش تولید فیلم در تیر اغاز و طی ماه های مرداد وشهریور۱۴۰۱ ادامه یافت. برنامه فیلم برداری براساس سن خانم مسن فیلم که در خانه زندگی طبیعی خودش را دارد، در زمان پیش تولید برنامه ریزی شد.

۳٫خانم بازیگر(شخصیت) فیلم در تمام صحنه‌های خارج از منزل، با حجاب است ودر صحنه‌هایی خارج از منزل حتی یک پلان بی حجاب ظاهر نمی‌شود، بنابراین (قانون حجاب)کاملا رعایت شده‌است.

در صحنه های داخلی منزل شخصیت زن فیلم، با توجه به سن وی که هفتاد ساله است ودر فیلم نیز عنوان می‌شود، ازظرفیت هایی که برای خانم مسن در احکام وجود دارد، استفاده‌کردیم، با این همه برای احتیاط بیشتر در این صحنه‌ها، برای خانم بازیگر کلاه گیس هم استفاده‌شد، بنابراین موضوع حجاب در فیلم بسیار جدی تلقی شده است و ما از ظرفیت‌هایی که در این زمینه


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی فیلم کیک محبوب من

تصاویر فیلم کیک محبوب من

تیزر فیلم کیک محبوب من
دانلود فیلم کیک محبوب من
پشتیبانی
دیدگاه 0