✅  دانلود قانونی  قسمت نهم سریال گناه فرشته با لینک مستقیم و کیفیت HD

✅ این نسخه ها بالاترین کیفیت ارائه شده و FULL HD هستند.

✅ هر یک از فایل ها بر روی سرورهای داخل و خارج از ایران و با بالاترین سرعت اینترنت شما در دسترستان قرار خواهد گرفت.

✅ این فایل ها توسط شرکت پخش کننده فیلم، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته اند و تمامی مبالغ پرداختی مستقیما به حساب تولید کننده واریز می گردد.

✅ بر طبق اعلام تولید کنندگان آثار شبکه نمایش خانگی هر فایل دانلود شده برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است لذا حتی المقدور از انتشار فایل خریداری شده برای سایرین خودداری نمایید.

⍟ جهت آگاهی از زمان دقیق آپلود فایل ها به تلگرام حلال دانلود به نشانی @halaldownload بپیوندید.


اخبارقسمت نهم سریال گناه فرشته
◀️ معرفی سریال گناه فرشته در ویکی پدیا

سریال «گناه فرشته» که مدت‌‌ها خبر تولیدش در رسانه‌ها مطرح بود، در نوبت پخش اختصاصی از فیلیمو قرار گرفته است. ما اینجا اطلاعات و خبرهای اولیه را جمع‌آوری کرده‌ایم. هرچه به روزهای پخش این سریال نزدیک شویم، اطلاعات و معرفی دقیق‌تری خواهید خواند.

  • مرتضی پورصمدی فیلمبردار مطرح سینمای ایران در میانه فیلمبرداری این سریال به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.
  • شهاب حسینی بعد از تجربه بازی در سریال شهرزاد و سریال پوست شیر در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال گناه‌فرشته حضور دارد.
  • حامد عنقا که بیشترین همکاری با کارگردان را با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی در کارنامه دارد، حالا اولین تجربه سریال‌سازی را پشت سر می‌گذارد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی و انتشار نسخه دانلود قانونی سریال گناه فرشته
  • در یک رسم قدیمی، زمان طلایی پلتفرم‌ها، جمعه‌هاست. روزی که همه می‌توانند سریال را در کوتاه‌ترین فاصله با زمان انتشار، تماشا کنند. زمان انتشار این سریال هم جمعه ۸ صبح در نظر گرفته شده است.

تصاویر سریال گناه فرشته

 


تیزر سریال گناه فرشته
دانلود قسمت نهم سریال گناه فرشته
پشتیبانی
موارد قابل توجه 1-در صورت داشتن هرگونه مشکلی، لطفا با پشتیبانی آنلاین یا پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید و یا صفحه راهنما را بخوانید. 2-مصرف اینترنت برای خرید قانونی از سرورهای IR نیم بها می باشد. کلیه اپراتورها موظف به اعمال هستند. 3-مشاهده مجوز فروش از شرکت هنر اول 4-در صورتی که فایل را خریداری کرده اید لطفا ابتدا وارد سایت شوید تا بتوانید فایل را دانلود نمایید
دیدگاه 0